Ruch Chorzów zaprezentował sponsora strategicznego na nowych koszulkach

Reklama
Reklama
Reklama
Więcej
Reklama
Reklama
Reklama

Ruch Chorzów zaprezentował sponsora strategicznego na nowych koszulkach

Ruch Chorzów zaprezentował sponsora strategicznego na nowych koszulkach
Ruch Chorzów zaprezentował sponsora strategicznego na nowych koszulkachRuch Chorzów, KSRuch.com
Niebiescy co prawda spadli z Ekstraklasy, ale znaleźli partnera na poziomie podobnym do zeszłorocznego. Mało tego, STS podpisał umowę na trzy kolejne sezony, doceniając potencjał jednego z najpopularniejszych klubów w Polsce.

W południe w środę rozpoczęła się konferencja prasowa, podczas której Ruch Chorzów zaprezentował swojego nowego sponsora strategicznego. Firmy przedstawiać nie trzeba nikomu, zresztą nawet kibicom Niebieskich, z którymi STS w przeszłości współpracował. 

Operator zakładów bukmacherskich związał się ze spadkowiczami z Ekstraklasy na trzy kolejne sezony, wchodząc w rolę sponsora strategicznego. Pomimo relegacji po rozczarowującym sportowo sezonie, Ruch pokazał w kampanii 23/24, że generuje potężne zainteresowanie i drzemie w nim rzadki w Polsce potencjał. Pytany podczas konferencji o wartość umowy prezes Seweryn Siemianowski zasugerował, że to umowa o wartości podobnej do tej z Ekstraklasy.

To dobra wiadomość, dłuższy termin umowy również pomoże Ruchowi budować stabilny budżet na kolejne sezony. STS w ramach partnerstwa zajął kluczowe miejsce na froncie koszulek, których nowy wzór zaprezentowano przy tej samej okazji. Logo STS będzie prezentowane w bieli, by nie kontrastować zbyt mocno z kolorami koszulek i współgrać z pozostałymi elementami.

Poza logotypem na koszulkach czy w mediach wirtualnych klubu, STS będzie szeroko eksponowany na bandach i innych nośnikach okołomeczowych. Obecny na konferencji chief marketing officer STS Paweł Rabantek zapewnił również, że sponsor zamierza organizować wiele akcji angażujących kibiców, w tym zaprosi ich do popularnej akcji „Dorzuć misie” na Stadionie Śląskim.