Rzadko tak wiele dzieje się w tak krótkim czasie na warszawskich boiskach. W środę o 20:30 Polonia Warszawa podejmuje Pogoń Siedlce, a dzień później o 18:45 Legia mierzy się z Chelsea. Rywale i rozgrywki mają nieco inny kaliber, ale kto lubi wypady na mecze, ten zna smak widowisk o różnej skali.
Właśnie na to liczy Polonia Warszawa, która w nowy tydzień weszła wpisem po angielsku skierowanym do kibiców Chelsea. "Zapraszamy was w środę na K6. Jeśli przyjeżdżacie wcześniej do Warszawy, musicie odwiedzić najstarszy klub w Warszawie" – głosi krótki przekaz puszczony w social mediach Czarnych Koszul.
Wizyta przy Konwiktorskiej zdecydowanie ma swój urok, dla Anglików coś w rodzaju rozgrywek "non-league". Niewykluczone, że jacyś fani Chelsea na stadion w centrum Warszawy w środowy wieczór zajadą. Zanim akcja dotarła jednak do fanów The Blues, uwagę zwrócili na nią kibice Legii, którzy w rozmaity – często trudny do cytowania – sposób reagowali na przekaz Polonii.
Niezależnie, czy klub w Konwiktorskiej liczył na ich zaangażowanie, udało się osiągnąć zasięg niespotykany w codziennej działalności Czarnych Koszul w mediach społecznościowych. W niewiele ponad osiem godzin wpis na platformie X zobaczono 120 tysięcy razy. Dla porównania – najpopularniejsze publikacje (np. o zwycięskich meczach Polonii) na co dzień przebijają najwyżej granicę 10 tysięcy.