W piątkowe przedpołudnie odbyła się prezentacja nowego kluczowego sponsora Cracovii. Ekstraklasowy zespół na najbliższe dwa sezony związał się z marką bukmacherską forBET. Operator zakładów podczas negocjacji uzależnił współpracę od utrzymania zespołu w Ekstraklasie, co udało się oficjalnie po pokonaniu byłych mistrzów Polski, Rakowa Częstochowa, w przedostatniej kolejce sezonu.
Nowy sponsor znajdzie się przede wszystkim na koszulkach pierwszej drużyny, jednak nie z przodu – tam pozostanie eksponowany Comarch. Logo forBet pojawi się pod numerami zawodników z tyłu koszulki. Mimo mniejszej powierzchni ekspozycji, prezes Mateusz Dróżdż zapewnił, że nikt poza Comarchem nie zaoferował klubowi tak wartościowej umowy sponsorskiej w całej historii klubu.
Koszulki z nowym sponsorem podczas prezentacji nie widzieliśmy, ponieważ Cracovia przed nowym sezonem zmieni stroje. Oficjalna prezentacja nowych klubowych zestawów odbędzie się wraz z prezentacją drużyny 15 lipca. Pierwszy mecz Pasów w sezonie 2024/25 odbędzie się 20 lipca przy ul. Kałuży, rywalem będzie Piast Gliwice.
Podczas konferencji dowiedzieliśmy się również, że forBET ma opłacić wymianę ławek rezerwowych na stadionie. Z kolei, już nie ze środków sponsora, w okolicach września powinna pojawić się nowa murawa.
