Przedłużenie przez Manchester City umowy z Pumą jest największym partnerstwem w zakresie produkcji strojów w historii Premier League.
Po uzgodnieniu umowy z niemiecką firmą na 65 milionów funtów rocznie w 2019 roku, według doniesień brytyjskich mediów nowa umowa Manchesteru City ma być warta 100 milionów funtów rocznie do 2035 roku.
Liczba ta przebija 90 milionów funtów rocznie podpisanych przez Manchester United z Adidasem w 2023 roku.
Hiszpańskie potęgi Real Madryt i Barcelona mają według doniesień umowy na stroje o wartości przekraczającej 100 milionów funtów rocznie.
"Połączyliśmy siły z Pumą z ambicją rzucenia sobie wyzwania i wyjścia poza oczekiwania. W ciągu ostatnich sześciu sezonów osiągnęliśmy to, a nawet więcej" – powiedział dyrektor generalny City Football Group, Ferran Soriano.
"Puma płynnie zintegrowała się z naszą organizacją i wspólnie przeżyliśmy wiele historycznych chwil, angażując fanów na całym świecie."
Dyrektor generalny Pumy Arthur Hoeld dodał: "Partnerstwo Pumy z Manchesterem City było wielkim sukcesem zarówno na boisku, jak i poza nim. Trofea, idealna scena dla naszych produktów wyczynowych i sukces komercyjny były wyjątkowe."
Ogromna umowa Manchesteru City pojawia się po pierwszym sezonie klubu bez większego trofeum od sezonu 2016/17.
Podopieczni Pepa Guardioli zajęli 3. miejsce w Premier League po zdobyciu tytułu w poprzednich czterech sezonach z rzędu.
Doznali również szokującej porażki w finale Pucharu Anglii z Crystal Palace i odpadli z ostatnich Klubowych Mistrzostw Świata w 1/8 finału przeciwko saudyjskiej drużynie Saudi Pro League Al-Hilal.