W czwartek DFB poinformowało, że Nike będzie zaopatrywać wszystkie reprezentacje narodowe w latach 2027–2034, po złożeniu najlepszej oferty finansowej.
„Nadchodzące partnerstwo umożliwi DFB przez następną dekadę pracę nad głównymi zadaniami mającymi na celu rozwój piłki nożnej w Niemczech” – powiedział w oświadczeniu prezes DFB Bernd Neuendorf.
Niemcy korzystały z produktów Adidasa w drodze do wszystkich czterech tytułów mistrza świata od 1954 do 2014 roku. W 2019 roku firma podpisała czteroletnie przedłużenie umowy kończącej się w 2022 roku.
„Do grudnia 2026 roku będziemy z całych sił pracować na rzecz wspólnego sukcesu z naszym wieloletnim i obecnym partnerem Adidas, któremu niemiecki futbol po ponad siedemdziesięciu latach ma za co dziękować” – powiedział Neuendorf.
Niemcy, których związek piłkarski jest największy na świecie i liczy ponad siedem milionów zarejestrowanych członków, będą gospodarzami Euro 2024, które potrwa od 14 czerwca do 14 lipca.