Główne pozycje dające przychód to prawa marketingowe - 367 mln i tzw. dni meczowe - 175 milionów euro. Klub pochwalił się, że w minionym sezonie nawiązał współpracę z sześcioma nowymi sponsorami.
Dla porównania, przychody w sezonie 2023/24 wyniosły 806 milionów euro, co było trzecim najwyższym wynikiem w europejskim futbolu.
W edycji 2024/25 piłkarze PSG sięgnęli po krajowy dublet - mistrzostwo i Puchar Francji oraz po raz pierwszy triumfowali w Champions League, pokonując w finale Inter Mediolan 5:0. Był to pierwszy tego typu sukces od kiedy w czerwcu 2021 klub został przejęty przez katarskie konsorcjum QSI.
W maju klub został wyceniony przez "Forbesa" na 4,6 miliarda dolarów, co plasuje go na siódmym miejscu wśród najcenniejszych marek piłkarskich na świecie. Na czele znalazł się Real Madryt - 6,75 mld USD.
Jak oceniają eksperci, wzrost przychodów PSG jest hamowany m.in. stosunkowo niską wycenę praw telewizyjnych Ligue 1 oraz zaledwie 48-tysięczną pojemność stadionu Parc des Princes, z którego korzysta drużyna trenera Luisa Enrique.
Obiekt należy do miasta, a mer Paryża Anne Hidalgo nie chce go sprzedać klubowi, który miał nadzieję po zakupie będzie go mógł rozbudować i zmodernizować, zamiast budować całkiem nowy stadion.
W czerwcu poinformowano, że PSG rozważa dwa miejsca na lokalizację nowego stadionu, oba - poza administracyjną granicą miasta. Pierwsze to miejscowość Massy na południe od stolicy, niedaleko lotniska Orly, drugie - na zachodzie - to Poissy, gdzie klub ma ośrodek treningowy. Decyzja ma zapaść jesienią przyszłego roku.
