Żegnaj League 1 Uber Eats, witaj League 1 McDonald's! Zmiana sponsora we Francji

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Żegnaj League 1 Uber Eats, witaj League 1 McDonald's! Zmiana sponsora we Francji
McDonald's jest nowym partnerem Ligue 1.
McDonald's jest nowym partnerem Ligue 1.AFP
W czwartek Ligue de Football Professionnel ogłosiła nawiązanie współpracy z siecią fast food i zmianę nazwy najważniejszych krajowych rozgrywek piłkarskich na najbliższe trzy sezony.

Pozostajemy w branży spożywczej. Po Ligue 1 Uber Eats, mistrzostwa Francji będą nosić nazwę Ligue 1 McDonald's od 1 lipca 2024 roku przez trzy sezony. Partnerstwo było zapowiadane od jakiegoś czasu, a zostało oficjalnie ogłoszone w czwartek w komunikacie prasowym wydanym przez Professional Football League.

"Dzięki tej nowej umowie LFP realizuje swoje ambicje rozwoju marki Ligue 1, aby uczynić ją jeszcze bardziej zjednoczoną. Dzięki krajowej sieci 1560 restauracji McDonald's pozwoli Ligue 1 jeszcze bardziej zbliżyć się do kibiców w całym kraju. Ponadto, dzięki międzynarodowemu wymiarowi sponsora tytularnego, Ligue 1 skorzysta z dodatkowych źródeł wzrostu poza swoimi granicami" - czytamy w komunikacie.

"Dzięki temu nowemu partnerstwu McDonald's podkreśla głębokie zaangażowanie wszystkich swoich franczyzobiorców w rozwój amatorskich klubów sportowych. W całym kraju ponad 400 klubów piłkarskich korzysta ze wsparcia restauracji McDonald's, aby pomóc swoim drużynom młodzieżowym, amatorskim, kobiecym lub zawodowym".

"Ponadto McDonald's będzie oferował swoim klientom specjalne doświadczenia podczas wszystkich najważniejszych meczów League 1 i eLigue 1 we Francji. W każdy weekend fani klubów gromadzą się w restauracjach marki, aby spędzić miło czas z przyjaciółmi lub rodziną przed lub po meczach. W nadchodzących miesiącach będą mieli wiele nowych powodów, aby przyjść i zjeść posiłek w McDonald's".

Według L'Equipe, amerykańska firma ma płacić LFP ok. 30 milionów euro (ok. 130 mln zł) rocznie w ramach umowy naming rights.